Julstök!

Körde in till stan och handlade massvis med mat och ingredienser,
så nu är kyl och skafferi fullt! 

Har bakat i 4h nu, kände mig effektiv som gjorde raw food tårta,
konjaksmarinerade plommontoppar och marsipan samtidigt! 
(fast egentligen gjorde jag marsipanen medans frukten till tårtan låg i blöt
och plommonen i marinaden, men ändå!) 

Nu står muffinsen i ugnen, afroditespraliner, plommontopparna och dadelbakelserana i matkällaren
och jag kan slappna av..
snart...
Har banoffepajen kvar, det bästa och onyttigaste till sist! 
Mmh, längtar redan tills jag får smaka, den kommer bli G R Y M.
Kan börja med att lägga ut recept på nyttig marsipan! 

(kommer i nästa inlägg om typ... 3min)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback