Lååång dag.

Träffade en älskad syster idag, tog en fika på stan och pratade om
massa viktiga och oviktiga saker som behövs pratas om :) 

Sen blev det jobb, väldigt lugnt idag på jobbet måste jag säga! 

Nu är jag hemma och har planerat tårtorna jag ska baka imorgon,
Ojojoj, mycket bak imorgon!
Men det blir kul :)
Ska baka 1 ny cheesecake faktiskt, denhär gången med 2lager,
så det blir en högre cheesecake och på det andra lagret ska det vara
dumlefyllning, tror jag! 
Man vet aldrig med mig, ångrar mig säkert sista minuten och hittar på
något annat..! haha 

Blir ett spinn-pass imorrn, har jag planerat iaf! 
Välbehövt efter flera träningsfria dagar, tråkigt, känner lixom inte
riktigt att man lever om man inte får svettas och härda på träningspassen,

Nu kommer W ser jag, i sin lilla bil. Och då menar jag verkligen LILLA,
jag va rädd att den skulle blåsa bort under stormen, så liten är den..!

Nä, hörs imorgon, då får ni se hur det går med bakandet! 
ska klicka ihop några bilder på det också :)

Puss!
Fina västerås :) Kände att det behöver piggas upp lite med en bild bara

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback