Mucho better :)

Blev en god frukost, i form av gröt, haha -ovanligt-! 
Men gott var det, som vanligt :)

Tog mig ut på en powerwalk också, skönt!
Vart mycket piggare efter den. 

Har gjort lite middag nu, blev hälsobullar (falafel, haha, men de låter så fult)
med quinoa och spenat, haricot verts och broccoli :)
Ska ta lite lunch snart innan jag åker också,
blir nog något enkelt, känns som om jag åt frukost för typ 10min sen så, haha! 
Men något får de bli :)


Hörs senare! 
Puss
Visstja!
Har börjat äta b12 och B6 tillskott nu, inte bra med järnbrist!
Så dags för lite förändringar nu! :) 

Måste säga att det blir lite innehållslösa inlägg nu, tråkigt att blogga när inte träningen
är i fas..
Känns inte om man har något att skriva om, haha,
men snart är det igång igen! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback