På bättringsväg!

Rösten börjar komma tillbaka, jag kan åtminstonde säga en mening
utan att låta som en tonårig pojke som just kommit in i målsbrottet..

Har varit ute på en PW med mamsen, skönt att få komma ut efter att ha suttit inne
hela dagen idag!
Imorrn jobbar jag kväll, och ledig på onsdag, inte helt fel :)! 
Har redan hela helgen planerad, på fredag är det de årliga jupysslet hos farmor,
på lördag julklappsshopping med Tess och på söndag är det julbak hos Linda!
Längtar redan :) 

Jaja, ska gå å sova nu, ta ett glas yoghurt först, för igårnatt vakna jag av att
jag va så sjukt hungrig att jag knappt kunde ställa mig..
Skumt, för jag hade inte ätit särskilt dåligt..
Men iallafall så vill jag verkligen inte att det ska hända inatt igen!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Visan

Haha jag har också vaknat as hungrig mitt i natten då funkar banan bäst, man somnar om gott igen =)

Ska bli kul i helgen!

2011-12-13 @ 08:14:23
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback