Rörmokaren själv lixom

Kom hem från jobbet, helt slut och fick för mig att leka rörmokare
och ta isär alla rör till handfatet för att rensa, ja det har blivit stopp där i,
och fy. Riktigt snuskigt! Kunde knappt spola vatten för vattnet ville inte åka
ner i rören.
Så jag var tvungen.
Hursomhaver så skulle jag leka rörmokare och tog isär alla rören fint och rensade
allt päckel, sen ställer jag mig upp för att tvätta händerna,
vem, förutom Sussi då, ställer sig upp, och tvättar händerna i handfatet när man just
tagit bort rören som går till handfatet, vem? Ingen, nej juste.

Haha, så vatten överallt, men jag fixade det tillslut iaf :) 

Tog mig ut på en promenad också, skönt att få komma ut! 

Nu ska jag kika på vad jag ska baka till nyår :)
På fredag blir det iaf Rawfood tårta till min älskade syster som fyller år! 
Vad för rawfood får ni se då, ska nämligen göra dubbeltupp och göra 2st,
en till nyår och en till födelsedagen!
Blir massa bak på fredag, kul! ;D 

Hörs! Puss


Bara för att lysa upp det mörka där ute..!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback