Russingröt!

Åh, lycka!
Mamma hade köpt hem russin igår, som jag längtat!
Nä men sjukt gott att ha på gröten, verkligen!

Idag blir det jobb till halv 4, sen en fika med mamsen på stan och sen
ett corepass eller spinningpass, har inte riktigt bestämt mig än...
Sååå sugen på ett spinningpass, men det har jag kört så mycket nu,
kan va lite kul att prova något nytt också,
vi får se! :) 

Lite piggare idag iaf, hoppas de håller i sig!
Har sovit som en stock hela natten, blir så himla trött efter jobbet! 

jaja, vi hörs senare!
Då får ni veta om mina muffins blev succé, eller inte haha ;) 
Skulle gissa på att dem blir rätt bra faktiskt, det luktade riiiiktigt gott!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback