Snåljåp? NEJ

Blev en lunch på stan, spring i massvis med affärer,
ett glas rött och en laxtoast med fetaost (och annat gottigott) till middag på stationen :)
Krogen stationen alltså, haha. 
Dem har öppnat nu (eller, det var ett tag sen) och det är riktigt fint! 
Men med en fin vän och god mat blev det till en kväll värd miljonen,
underbart! 

Blev en del shopping också, lite julklappar och annat smått :) 
Tess övertalade mig att gå på stan ist för spinningen, haha, och jo,
varför inte?
Det var ju inget "måste" att gå på spinningen, och en heldag på stan med en
underbar vän prioriterar jag högt :) 
Så det gick ingen nöd på mig måste jag säga! 

Nu blir det en PW i vintermörkret, blir skönt att komma in sen igen!
Härliga tider :)
Puss! 


Kommentarer
Postat av: bloppis

hej! kika in min stora och billiga bloppis, massa skor och klackar mm. :)

2011-12-07 @ 09:27:07
URL: http://bbloppiiss.blogg.se/
Postat av: Visan

Underbart! Var maten god? Har inte ätit där men det är ju jätte mysigt där inne :)

2011-12-07 @ 12:31:32
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback