Söööndag!

Har inte blivit en uppdaterad helg, men jag har spenderat den med några av
dem bästa människorna som finns!

Sov hos min älskade syster hela helgen, pratade om sådant som verkligen behövdes
pratas om och bara mös, eller man kanske säger myste?
Jaja, något i den stilen.

På lördagen drog jag med syrran på ett grymt 75min spinningpass (som i praktiken innebär 1hspinning)
grymt var det!
Båda gick därifrån glada och nöjda, sen åkte vi till våran kusin Jenny och hennes man Marcus,
träffade resten av kusinerna, åt tacos, drack vin och hade det hur trevligt som helst!

Skulle på spinningpass idag igen, men försov mig, JAG försov mig!
Haha sover typ aldrig längre än 8, och jag sov som en stock till 10, snacka om utmattad!
Så det blev en lång frukost med visan istället och sen fikapaus innan jobbet med
bästa jossan! 
Jobb till halv 10 och nu hemma! 
Känns som en effektiv dag ändå :)

Imorrn är jag ledig och dagen kommer nog se ut såhär:
Låååång frukost
PLUGG
Löptur
lång stretching(!) 
Ännu mer plugg
Ta hand om mina spruckna läppar (det märks att de börjar bli kallt ute.. lipsyl nästa!!)

Puss :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback