Sovmorgon!

Jobbar kväll idag, så sovmorgon fick jag :) 
Tur att jag ändå ställde klockan imorse, annars hade jag nog aldrig vaknat,
sov som en stock verkligen!
Dock kände jag mig inte särskilt utvilad när jag vaknade, synd..

Så det blir en energi-full frukost idag, utan bränsle rullar inte bilen. 

Synd bara att träningen inte går som den ska, ska se till att få tillbaka min energi snart,
annars vet jag inte vad jag gör, haha!

Men som jag sagt förut, det beror nog mycket på att vi inte har någon sol heller,
för visst blir man trött utan sol?
Jag blir riktigt trött, och deppig om inte annat, haha!

Nu är det nog dags för en utomlandsresa..! 

Puss
Vill tillbaka nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback