Spinning<3

Skyndade mig iväg till spinningpasset igår efter jobbet, hann precis!
Vart ett grymt pass, 45min har aldrig gått så fort! (förutom när man är på typ.. liseberg)
Hur skönt som helst :) 

Efter det tog jag en snabb 2min dusch och skyndade mig ut till pappa som stod
och väntade, sen åkte vi iväg till farmor på något som skulle varit julpyssel,
men det blev aldrig av. haha! 

Tacos blev det till middag iaf, inte helt fel efter ett dundersvettigt pass! 

Nu har jag precis ätit frukost, var ute på en morgonpromenad i halkan med Lovisa,
skönt, och halt! 
Snart ska jag dra in till stan på julhandel! Hihi rooooligt :) 
Så vi hörs senare, full rulle! 
Puss 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback