Trööööööött...

Blev en runda på stan, var inne på intersport i TIMMAR för att
W skulla köpa en pulsklocka, herrrrregud säger jag bara.
De tog lång tid, och han köpte inte ens någon,
han skulle åka hem och "tänka på det".

Sen blev jag trött, riktigt trött, kände mig nästan sjuk,
så det blev inte så mycket tittande i affärer för min del,
och efter det åkte jag hem.
Vägen hem kändes lååång.. Satt på bussen och trodde jag skulle dö
av hunger och illamående, haha.
Men de gjorde jag förstås inte.
Väl hemma blev det lite refreshing med en god linsgryta :)

Känner för att sova i sisådär 14h nu, men ska upp tidigt imorrn,
ska nämligen jobba imorgon :) 
Eller introduktion är det, men har ju gått där i 5v nu, så jag kan det mesta
redan ;p

Ska bli kul iallafall! 
Men först, sömn!
Förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden, måste fundera lite på vad de kan bero på,
inte roligt att vara trött hela tiden, men förmodligen pga. mörkret,
som ni vet så får man mycket av energin från solen!

Nä, men blir nog bättre snart tror jag :)
Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback