trött...

Trodde jag hade låång tid på mig när jag vaknade imorse,
och så fint som det var ute kändes det verkligen som en dag för en morgonpromenad :)
Och det blev det, riktigt skönt!

Men när jag sen kom in igen och insåg att jag inte hade så mycket tid som jag först
trodde slängde jag i mig frukosten, gjorde snabbt iordning en matlåda och nu blev jag
plötsligt supertrött..! 

När jag senare insåg att jag inte alls behövde stressa, jag tänkte att jag skulle ta
1h tidigare buss än vad jag egentligen behövde..
virrpanna! 

Jaja.
Eftersom jag var tvungen att slänga i något i matlådan så blev det pyttipanna.
utan ägg :(
Men med rotsaksgratäng som mamma gjorde i helgen, så det ska nog bli gott ändå.
Lite grönsaker på det, och en fullständig middag :) 
Synd bara att jag inte hann laga något eget..
Men jaja :) 

Nu ska jag lyssna på julradio :D hahaha, love<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback