ÅH ONT I MAGEN!!

HIHI har vart inne på resebyrån och pratat med dom om resa i sommar,
och nu har vi halva inne!
I sommar blir de magaluf med tjejerna!! WIIIIIII 
Vill åka nu nu  nu nu nu!
Har hittat ett jättefint hotell nära till centrum och vattnet, perfekt!
Får ont i magen bara jag tänker på de, vill åka!!!
:D
GAH!!
jaja, min dag har iaf varit bra, trots de gråa, tråkiga vädret.
Var i skolan och pratade lite om praktiken osv.
kommer förmodligen få jobba över några dagar nu framöver :/
Jaja, får väll stå ut med de, inte så farligt om man säger så,
faktum är att det faktiskt är rätt "roligt" att jobba där.
När man har nått att göra iaf :) haha
Nä, nu blir de lunch! Puss
Åh btw, måste bara rekommendera att på Life har dom utförsäljning på deras naturgodis
10kr/st!!!! :D
Köpte självklart lakrits och gräddmandel som jag kan gotta på i helgen
(om jag ska va ärlig så tjuvstartade jag lite idag, hihi)
Minibild, jag vet ...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback