Bläää

Känner verkligen att jag borde ändra min design nu..
Men när ska jag få tid och lust?
Har för tillfället inte alls så många bra bilder att sätta ihop
en fin header till, och sen är de koder och massa jobb.. nää...
Ikväll är de fest igen, vet inte om jag ska gå eller inte,
känner mig trött, men får se helt enkelt :).

Nu väntar jag på att W ska ringa..
ring då...
Försökte ringa och boka tid för ansiktsbehandling, men dom svarar inte..
vill ju göra de imorrn!
Eller fresten, de kanske är bättre att göra de på fredag när W kommer? ;)
haha, jaja, får ringa imorrn och boka,
skulle inte sitta fel med 60min lyx ansiktsbehandling nu i den bleka vinterkylan!
Längtar redan, vill ha tid nu nu nu nu nu nu!
Ni får en bild där jag var lycklig.
jag är lycklig nu med, men jag var väldigt lycklig då, för jag hade jordgubbar (färska!!! inte frysta...)
i handen, och precis efter att jag tagit bilden så ser jag min fina syster Lovisa komma hem,
de va en fin dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback