count down

Känner på mig att resten av veckan blir en fina dagar!
Jag har fullt upp, som jag älskar att ha!
Allt på en och samma gång, ja tack!
Så idag är enda lugna dagen, vet inte ritkigt vad jag ska göra, börjar kl 4 idag,
kort 5h pass, nice!
Sen på fredag går jag 7-12 sen hem och baka cheescake sen fixa iordning mig
och åka in till stan för att träffa fina vänner och förhoppningsvis bowla och äta något gott,
annars är de ju trevligt att bara ses, men iaf, sen åker jag (som de är tänkt nu) vidare till
rimob och sover där, sen upp på morgonen och kolla på när Claire går sin första
thaiboxning match, förhoppningsvis så får hon köra, och jag hoppas verkligen jag hinner kolla,
för sen snabbt hem och börja laga mat, och fixa iordning mig, sen får jag fina gäster på middag!
WIHO!

Något som känns lite jobbigt är att jag har lov nästa vecka.. och inget inplanerat..
Va e dehär?
Brukar alltid ha FULLT upp på loven, men nä, inte nu!
Eller jo, iofs, ska skaffa gymkort igen ( JIPPPPIIIIE!!!!!! längtar!!) och såklart, träna!

Denhär veckan har de inte blivit NÅGON träning alls förutom i tisdags då jag gick 7km,
men jaja, de är skönt med lite vila faktiskt,
så jag vilar upp mig inför hårda gympass som närmar sig!
Love it :)
Nu blir de frukost och kanske någon bra film :)

PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback