Dancing in the wind

istället för dancing in the rain så säger jag dancing in the wind,
för de blåser, inte regnar!

Har varit uppe med tuppen och åkt in till stan med en fin vän och uträttat
lite ärenden, skulle ha gjort synundersökning för körtkortet,
men hade inte med mig nån blankett som man skulle ha :(
Blev lite ledsen men blev glad när jag hittade en fin tröja från bondelid
som jag köpte!
Wiho :)
(vart en spontanbild, så vet att jag ser lite, ja inte så jättefin ut, haha)
Känner mig nöjd än så länge, ikväll blir de vin och kex mys hos mimsan!
Känns bra att ha så fina vänner!
Imorrn blire parteeeeeey! 
Verkar de som iaf :) haha, de visar sig!
Snart ska jag och linda baka glutenfria semlor! Hoppas dom blir bra!
PUSSSSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback