..............

Är SÅHÄR uttråkad..
och blåser gör de fortfarande!
Åt en STOR god frukost nyss.
ojojoj.
Eller, den var kanske inte så stor, men mer än jag brukar äta,
så jag säger stor.
eller.
stor?
jaja
sjukt va tråkigt man får när man rä ensam, de blåser, och nä.
Kanske blir styrketräning idag?
Men min kondisvecka då!?

Om 2dagar får ni en överblick över min kondis vecka,
2dagar kvar att förbättra!
Än är inte veckan slut ;)
Och tur är väll de, för jag har en himla massa att göra innan denna vecka är slut!

Eller.. så ska jag ta mig ut i dehär vädret bara för att få plågas lite och
njuta sen när jag kommer in?
Kan man göra så?
Blalblalblabla, vart är gymmet när man behöver de!?
TJING CHANG CHONG liten plong.
PUSSsSSSs
ASSÅ jag är typ lika ledsen nu som jag var här då.
Tror jag.
Update- Vänta! NU slutar de ju nästan blåsa?
Eller nä. jag hade fel. fan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback