Gympa!

Haha, skulle ju gymmat idag, men drog på ett pass ist,
blev gympa!
Ingen tant gypa direkt, utan rätt högt tempo och både styrka och kondition.
De gillar vi!
Dock var de första gången för mig, och då vet man inte riktigt hur mycket man
vågar ta i på vissa övningar eftersom man inte vet vad som kommer sen,
så blev inget svett-pass direkt,
men visst var de lite jobbigt :)
Kul iaf! Och bra ledare, vilket är ett stooort +!
Så nu e jag hemma efter 1h gympa pass, och imorrn vet jag inte om de
blir gym eller pass, vi får se! :)


Snart blir de middag! Och sista avsnittet på halv 8 hos mig för denhär veckan ;)
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback