Hallå hallå!

jippie, superfint väder! Imorse var de lite halvdant,
men de ordnade upp sig senare, och nu är de jättefint :)
Skulle vilja gå ut och springa, men jag känner verkligen inte för de idag..
De är kallt ute och jag fryser redan nu haha!
Antingen så blir de en promenad med mamma ikväll, eller så tar jag vara på vädret
och går ut nu..
hm..
tror nästan jag väntar tills ikväll, för de är roligare att få sällskap oh få prata lite, haha :)
Imorrn jobbar jag lång pass, 11.45-21.00 sen är jag ledig på fredagen!
Och jag har förmodligen jobb under påsklovet, förhoppningsvis iaf!
Känns riktigt skönt, pratade med dom idag och sa att jag kunde jobba påskhelgen och
veckan då de är påsklov, för jag antar att dom behöver folk som jobbar då med,
och de verkade som att de gick bra, känns skönt iaf!
När jag kom hem var jag tvungen att testa göra glass i min glassmaskin,
för sist jag försökte så gick de inge bra och jag fatta inte vad jag gjorde fel,
så jag testade nu med blåbärsglass, och FYF*N!!! 
De vart så himla gott!
Går knappt att beskriva, smaka absolut inte som köpt glass, de är verkligen äckligt
jämfört med denhär!
Gjorde inte alls mycket eftersom jag bara skulle testa, men ååååh! 
De va så himla gott!
YUMMI
blåbärsglass

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback