Halv åtta hos mig!

Har precis kollat på halv åtta hos mig, som jag alltid gör 19.30,
om inte pappa spelar och vägrar lämna ifrån sig tv:n, haha.
Men jaja, imorrn börjar jag 06.45 och slutar 12.45, skönt!

Får se vad de blir till frulle imorrn, vill ha de jag åt imorse,
men keson är slut, så får gå och köpa de imorrn, hihi :)
Så vi får se helt enkelt!
Tänkte ju baka frallor idag, men eftersom mamma inte handlat än så får
de bli någon annan dag..

Dagen har iaf varit bra,  gick ju ut på en suuuperskön powerwalk,
med jätte fint väder! Älskar när de är så fint väder :)
Sen blev de ingen pulka, men en massa planering om sommaren och annat
kul, t.e.x vart vi ska börja gymma efter sportlovet,
blir inte acitc efter lovet, dels för att de börjat väldigt många både mimmi och jag känner där
och sen ville mimmi testa på något "nytt".
Synd för jag gillade verkligen acitc, men I promise, I will come back!

Men nu blir de till att testa något nytt, blev lite sugen på friskis och svettis
(vet, jag lovade att jag aldrig mer skulle börja gymma där, men dom har tydligen en
jättefin lokal i ulltuna) eftersom dom har ganska mycket pass och gruppträningar,
men vi får se vad de blir,
de visar sig ;)

Ha de super! PUSS


Kommentarer
Postat av: Mr. X

önska man kunde krypa ner i sängen med dig ikväll, grrr...

2011-02-08 @ 21:33:56

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback