I need another story

Har precis varit ute och gått ca 9km, skönt!
Jag och Tess tog oss ut på en fin promenad runt marma,
Var så himla fint ute att vi kände oss lite tvunga att ta vara på vädret,
och tur va de för fy va fint de va!
Hihi, de va mysigt :)

Nu ska jag städa lite, eller lite och lite, hela undervåningen!
PUH!
Nej de ska faktiskt bli lite kul, dra på hög musik och springa runt och dansa
med dammsugaren, de är grejer de!
Sen att jag får betalt för de också gör ju saken bara bättre!
Eftersom jag behöver pengar till sommaren så tacka vi nej till städarna denhär
månaden så får jag städa ist för dom och få pengar,
men bara denhär månaden som tur är, kan ju inte städa hela tiden! hehe.
ÄJÄJÄJFÄGÄHJPD 
Måste skynda fram med dammsugaren nu innan jag ångrar mig,
är ju på G nu!
Imorrn blire GYYYYYYYYYYYYYM!! LÄNGTAR
PUSS
Visst dammsuger man innan man moppar?
Eller va de tvärtom?
haha driver, de vet jag juuuuu!
eller..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback