jag ser de snöar, ja ser de snöar.

Oj, helt plötsligt blev de jul igen?
Haha, nu snöar de för fullt här hemma :)
Har kollat på film "hela" morgonen, vanilla sky!
En riktig tänkefilm, haha! Lite svår att förstå, men annars bra :)

Just nu håller jag på att baka suuupernyttiga mellanmåls bars,
helt utan socker och annat skit!
Så dom ska ut om.. 14min, spännande! Lägger självklart ut receptet om dom
blir bra, men måste ju smaka först innan jag säger något ;)

Mina planer för dagen är iaf att baka klart kakorna, träna , blir inomhus idag, snöar och är förmodligen halt ute, såå känner mer för ett inomhus pass idag igen (hehehe), sen får vi se, ifall någon kommer över på middag så ska jag fixa iordning den osv. de visar sig! :)

Puss!

Btw, de luktar verkligen LJUVLIGT från ugnen, har stora förväntningar nu! haha



Bilden gör inte färgen någon rättvisa, ser mycket godare ut i verkligheten!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback