Jovars

Jodå, de gick faktiskt helt ok!
Mycket bättre än vad jag trodde, så de känns skönt!
asså, att hoppa hopprep, haha!

Men de va.. kul? jo, lite roligt var de faktiskt, haha! :)
Sen körde jag paolo roberto pass, armar rygg och axlar + ben och mage.
Så allt som allt tog 1h och sen 20min stretch, känns bra!
Nu är jag nyduschad och sitter i min fina vita morgonrock hihi.
Det blåser som tusan ute, så jag e glad att jag inte drog ut på en springrunda,
för fy va jobbigt de skulle vart!
Tror inte ens jag tänker gå ut å gå ikväll, om de inte lugnar ner sig.
Annars så får jag byta lite luft i lungorna när jag går och hämtar posten,
för mer än så tänker inte jag gå ut! haha.
Tänkte fixa lite med designen idag, men nä..
jag orkar inte de!
Tar så himla lång tid, så jag tror jag sätter mig och äter lite mellis ist, haha ;)
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback