Längdskidor!

har precis varit ute och åkt längdskidor i 1h och 50min!!
Haha, längdskidor är verkligen inte min grej...
Jag vill att de ska gå fort, vara farligt och kunna styra skidorna själv,
inga jävla långa smala fula "ramla-i-varenda-backe-skidor" som knappt går
att styra!
Nä usch!
De gick så långsamt att jag började bli frustrerad, för de enda jag vart svettig av,
de var solen. Och jag vill att de ska vara jobbigt utan att vara svårt,
för tekniken har jag verkligen inte,
och då tänkte jag att de är faktiskt träning att lära sig lunka också,
så de gjorde jag och åh, myyycket bättre!
Försökte inte springa ikapp linda som låg metervis framför mig,
utan tog de i min takt och bara njöt, de va skönt!
Nu blir de snart lunch, makrill och keso!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback