Middag hos mig!

Yes, ikväll blir de middag hos mig.
Ingen stor kanske, bara Mimsan som kommer över på middag,
men mysigt för de! :)

Så jag ställer mig och lagar vegetarisk tacos med fullkornsbröd, yummi!
Till efterätt blir de hemlagad dulce de leche glass!

Dulce de leche är en söt kondensederad mjölk som man låter koka i ca. 3h
så blir den som kolasås,
så de blir alltså kolaglass! med daim i om mimmi lyckas få tag på de ;)

Gott!
Så nu står dulcen på spisen och puttrar, är klart om ca 1h,
och tacosen är snart redo för att ätas!
Dethär blir finfint de!

Hoppas ni andra får en lika fin fredag som jag :)
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback