Molningt....

Känner mig lite halvseg, och vet verkligeninte vad jag ska äta till frukost!
Så vi får se vad de blir, men nu blev jag sugen på hemmajgord youghurt med
massa musli och annat gott.
Maybeee :) 
Tänkte baka ett jätte nyttigt bröd också,
men tror de blir en annan dag, har massa saker här hemma redan,
så tänkte vänta lite :)
Det är molningt ute.. inte alls lika roligt väder som jag hoppats på,
jag jobbade ju förstås dom finaste dagarna, hoppas de spricker upp nu bara!
Men men, de visar sig!
Ut på en powerwalk/springtur ska jag iaf!

Haha, fick ett ryck igår kväll och drog ut mamma på en snabb 40min promenad,
va hur skönt som helst att få komma ut!
Så hoppas de blir lika skönt idag, för denhär veckan har jag tänk mig bli en
kondisvecka med löpning/powerwalk/hopprep också, får se hur de blir, demesta
hänger ju på vädret, för jag går inte ut och springer när de är storm ute.
USCH nej!
haha, så de hänger lite på vädret, men vi får se hur de artar sig :)
PUSS
Såhär burkar min hemmagjorda "yoghurt" se ut, riktigt mumsig!

  • (1 banan
  • blåbär, lingon, björnbär, ja dem flesta frusna bär brukar bli gott med demhär använder jag.
  • mjölk
  • kanel)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback