Nej nej nej!!

VÄRLDENS snöoväder!!
Va är dehär??
Min intervall träning då..?
det både blåser som satan och snöar massa, dehär går ju inte :(
a ledsen jag blir..
hade kanske inte direkt förväntat mig sol, men såhär mycket blåst och snö,
nä, jag sa faktiskt de själv, att jag tänker inte gå ut och springa när de blåser såhär mycket.
Såå vad ska jag göra idag då?
Nån sorts träning vill jag ju ha.
Jaja.. har iaf jätte ont i nacken, hade de hela dagen igår också, tror jag legat på något konstigt sätt,
för när jag klämmer där jag har ont så knakar de..
Får sitta med vetekudden hela morgonen i hopp om att de går över,
för jag kan varken kolla åt vänster eller höger, eller uppåt för den delen :p
jaja, mina planer vart inte som jag trott.
Jag skulle gå ut och springa intervall träning, träna och stretcha här inne för att
sen äta en supergod och härlig fredagsfrukost, men icke sa nicke.
Nu är jag hungrig och vill äta, så vi får se om vädret lugnar ner sig,
annars hittar jag nog på något kul ;)

PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback