Nyttiga bars!

Söndagsmorgonen har varit den bästa på länge.
Vaknade tidigt, och W också, för ovanlighetens skull,
och kunde ligga kvar i sängen utan att känna mig stressad, åt en lååååååång frukost
och bara njöt!

Har fått benhinneinflammation i båda smalbenen, så har knappt kunnat gå på hela morgonen,
men fick en skön ben massage av en fin pojkvän så de kändes lite bättre
sen har vi bara tagit de lugnt och kollat på tv och pratat.
Och en lite lugn promenad i skogen som fick upp blodcirkulationen i benen, Hur skönt som helst!
Så nu sitter jag och äter granatäpple och har precis bakat bars!
Vart mer frukt denhär gången, och yuuuuummi!
Lite segare och godare. 
Hade också på lite agavesirap som jag bara ringlade över, så blev alltså inte alls mycket,
men de va ritkigt gott!
så jag e supernöjd!
Här har ni receptet! De jag plusade på var katrinplommon och mer dadlar, sen russin.
Pusssss :)
idag kommer min fina mamma och syster hem!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback