Pepparkakakakkakka

Japp.
till efterätt på lördag blir det frozen pepparkaks-cheescake och leilas Rom & vaniljbär!

Hoppas på att de blir gott bara, jag återkommer med recept om de blir lyckat ;)
Till huvudrätt blir de iaf tacos, Bra att göra när vi blir så pass "många"
eller vad man nu vill kalla de för, haha :)
Men de ska bli kul iaf.
Något jag borde göra är att börja fixa iorning mig, ska snart ner till bussen
och vidare till jobbet, men jag är så sjuuukt trött idag!
Blir inte mycket sömn inatt heller, jobbar till 21.00 och börjar sen 07.00 imorrn igen,
uuuuh, jobbigt!
Dock sista dagen imorrn, så de lär gå undan iaf, men änd,
får ta en powernap när jag kommer hem så jag orkar med allt :)
Nä nu ska jag fixa lite.
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback