Radion spelar aldrig våran sång och de känns som 1000år sen

Har kommit hem nu, sista dagen, tråkigt och skönt.
Skönt att jag fått jobb som vikarie idag iaf :) De är bra!

Åh, har fått ett fint erbjudande om att börja rida ett 11årigt varmblod,
sjukt sugen!
Vill verkligen.. Dock är de för lite tid jag har, de är jätte synd,
hon vill ha hjälp ca 1ggn i veckan, de är inte mycket, men jag har verkligen jätte lite tid,
nej de måste jag tänka på, skulle va super kul!

Iaf, efter jobbet sprang jag förbi ICA och konsum i hopp om att hitta lite ingredienser
till bålen jag ska göra imorgon, grenadin skulle jag ha, men icke!
Dock så fick jag lite andra tips på vad jag kunde ha i, så de blir nog bra ändå :)

Har bakat cheescake nu, blev SUPER gott! Hade i lite citron och chokladkulor, och yummi!
Nä, har jätte ont i magen nu, åt en väldigt väldigt dålig lunch som bestod av
en bit kladdkaka med kanelsmak (som jag baka på jobbet eftersom de va sista dagen, brukar
baka ändå, men jaja haha ;)) och en macka när jag kom hem, blev allt för lång tid emellan
måltiderna och de får jag igen för nu.
BLÄ!

Måste nog ta en powernap så jag orkar åka till Lovisa ikväll, för de vill jag inte missa!
PUssssss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback