Redo för körning!

Nu e jag fullt förberedd på att ge mig ut på vägen!
Teoretiskt iaf, nästan ;)
Nä men har suttit på "föreläsning" eller vad man nu vill kalla de
i 3,5h nu, haha, han vi hade som föreläsare var jätterolig, och tur va de annars
hade jag somnat, trots dom 3kopparna kaffe jag druckit tidigare.
Men de gick riktigt fort iaf!
Skönt :)
På jobbet gick jag inte med sköterskan..
för hon va inte där..
och jag va egentligen ledig..
haha, så jag fick jobba på min vanliga avdelning idag, utan handledare,
och de gick riktigt bra!
Så 9h jobbade jag, och fort gick de!
haha :)
På lördag ska jag ha middag hos mig med "gamla" vänner som man inte
träffar så ofta nu för tiden, ska bli roligt!
Puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback