Sen buss, snöoväder!

Usch å fy!
Fick stå och vänta ca 20min på bussen idag..
Men nu är jag hemma!
Skönt, ännu ett avklarat pass, och bra gick de!
Lite segt mot kvällen, men annars så rulla de på :)

Imorrn blir de intervall träning, HA HA HA säger jag bara..
Kom ju hur mycket snö som helst helt plötsligt?
Men de ska inte hindra mig! Lite snö för jag allt stå ut med ;)
Är ju ledig imorrn så har all tid i världen på mig, nästan iaf!

På lördag ska jag baka hjärt-frallor och allahjärtansdag-kaka!
Vet att de är på måndag, men jag jobbar kvällspass då,
så jag och W får fira i helgen istället, blir myspys!
Vi hörs senare!

PUSS




Jäättesugen på dendär chokladen just nu!
Synd att den inte finns här hemma nu :(!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback