skola!

Och det gick bra, somnade dock på sista lektionen,
men det är inget att rå för när de var grått och tråkigt ute idag!
och sen hade vi lååång dag, så från min sida är de faktiskt förståeligt!

Imorrn ska vi till kungsberget också! WIHO :D
Ska bli hur kul som helst!
Så ikväll blir de fram med skidorna och pjäxorna så man får testa lite ;)
Härligt!
Så klockan 08.00 avgår bussen från skolan imorgon,
får se till att vara där i tid med massa packning!

Jag och tess har bestämt oss för att äta frukost på bussen så vi svängde förbi
ICA idag och köpte nybakad fralla (som inte kommer vara så nybakad imorn, men men)
och ska fixa iordning en god fralla och varm choklad!
Dock har jag inte bestämt mig om jag vill ha smoothie eller varm choklad..
De visar sig! ;)

Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback