Torsdag!

Mina planer för dagen är:
  • Äta frukost
  • städa
  • montera ihop fotpallen pappa köpte igår
  • fixa iordning mig
  • äta lunch
  • lämna paket på posten
  • åka in till stan och gymma med fina Mimi
  • antingen åka hem eller stanna hos henne
Hihi har alltså väldigt fina planer, och de roliga är att klockan är 8!
Och jag är pigg :)
KÄnner mig riktigt utvilad, men något som stör mig är att jag har
pyttepytepytte lite ont i halsen! NOOOOOOOOO!!!
Får inte inte inte inte bli sjuk nu!
Så jag kör på mina bästa hemmakurer, sväljer hackad vitlök och dricker te med ingefära och honung!
Får bara inte bli sjuk nu :(
Men de ska jag inte heller! hihi
Hörs senare! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback