Verkligen inte min dag.

Idag nej, usch!
Mår inge bra idag, träningen funkade inte, hade ju ställt in mig på
intervallträning, men nej..
Så gick ut och gick, men nä de är knappt ens värt att kalla promenad
kunde lika gärna stått still nästan, så mycket blåste de påvägen tillbaka hem
och jag påmindes om varför jag sagt till mig själv att jag aldrig ska ge mig ut när de blåser så pass mycket.
Så nu sitter jag här och tjurar för att inget går som jag vill idag.
BLÄ!
Dags att muntra upp mig lite, men vet inte med vad eller hur.
Ikväll ska jag till mimmi på middag, så de är ju något positivt iaf!
Dock vill jag inte klä på mig så funderar på att åka dit i min morgonrock istället.
Sitter här med en chokladmask i ansiktet, min ögonfärg smälter ihop med den
bajsbruna färgen, ögonvitan lyser ju hahah!
Ihopp om att kanske KANSKE må lite bättre så satte jag i en hårinpackning också.
usch nä hoppas de blir bättre snart.
Hade bara träningen gått som den skulle hade allt känns mycket lättare,
dumma dumma väder!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback