Back on track.

Yes, äntligen.
Eller lite iaf, idag är det träning som gäller.
första gången på.. få se..
äh så långt tillbaka kan jag inte tänka, eller nästan så haha!
på åtminstonde 2-3 veckor iaf,
ojojoj...
hur gick de till?
Jaja, nu är jag tillbaks igen, någorlunda iaf :)
Har åkt från hallstavik idag, kom just hem har vart och hälsat på Willes pappa
med wille och claire, blev middag på resturang och monopol hela kvällen!
På engelska förstås och jag.. förstod ju mycket.. haha jodå lite iaf ;)
Så nu är jag hemma, har fått i mig lite lunch och ska iväg och träna nu
sen kommer wille och hämtar upp mig i uppsala så åker vi vidare mot
västerås :)
Blir mycket åka nu..
Jaja, måste fixa allt nu, hörs senare!
Puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback