Blä.

Har suttit med projektet i åtminstonde 1h nu,
men nä...
Vart nog fel redan från början, så jag får ta ett nytt försök senare,
så får ni se!
Har vääärldens träningsvärk sen igår..
Helt mör i hela kroppen :p
Jag har lite hatkärlek till träningsvärk,
de är både hemskt och skönt på samma gång,
eftersom man vet att man gjort något, men man måste pina sig igenom hela dagen
för de gör ont att gå, sätta sig ner och sen ställa sig upp igen,
känner mig som en tant.
haha.

Jaja,
får se ifall jag ger mig in på ett nytt försök med fotogrejen eller hamnar i soffan istället,
såg att vi fått hem en ny fotälj igår, grymt skön var den!
Såå, hehe kanske hamnar där.

Också får vi se hur de blir med träning ikväll,
eller träning och träning,
om jag ger mig ut och går vill säga.
 Paolo får vänta tills imorrn!

Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback