Längsta natten på länge...

Somnade inte förrän mellan 03.30-04.00 och jag gick och la mig 21.00 för att
jag va så pass trött, ni kan ju tänka er hur lång min natt blev..
Hade dunder huvudvärk, frossa, va så varm i ansiktet att jag trodde jag skulle smälla av..
Efter att jag orkat mig upp ur sängen runt 3 tiden så hämtade jag en alvedon & en ipren, vatten
och en blöt handduk att kyla av ansiktet med, och de vart  mycket bättre!
Men snacka om att förkylningen slog till på riktigt inatt,
va så sjuuuukt jobbigt!
Sååå, äntligen morgon säger jag bara!
Nu e jag jätte hungrig, får se va de blir till frukost, men nu ska jag ta några hemma-kurer så
jag blir frisk!
Kan inte va sjuk på fredag ju!

Hoppas ni fick en bättre natt än mig, haha! 
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback