London.

Jag ska åka till Englad i sommar.
Vare sig jag får åka själv eller inte!
Eller kanske att jag åker redan i vår..
engald och skottland ska jag till!
Och vad jag ska göra där?
Jag ska åka till Potterstaden!
Och se hogwarts, han gubben med de stora svarta skäggets stuga(glömt bort namnet)
och den föbjudna skogen + massa annat!
Inte för att jag är nått potter-fan, men fan så mysigt de ser ut!
och ifall jag kan övertala Wille att följa med så kan vi hälsa
på hans farmor som bor i London också,
smart va?

haha, jaja.
Tänker inte säga förlåt för dålig uppdatering, för jag har haft fullt upp..
Verkligen, fullt upp.
resten av veckan också, hehe.

Har iaf vart på mysig middag hos min fina syster idag, åh så mysigt det va!
Och så nyttigt har jag inte ätit på...
känns som år å dar.
länge iaf :p

Haha jaja, hörs sen nångång! Puss



Kommentarer
Postat av: markus

Hagrid !:D

2011-01-05 @ 13:11:44

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback