Tjolahopppppp

Jag gråter till allt!
Jag gråter till biggest loser, rasmus på luffen, extreme home makeover
(okej, inte såå ovanligt) men till och med halv åtta hos mig ibland..?
Halv åtta hos mig?
jamena, kom igen! haha!
Fast, när de hänt så har dem oftast berättat någon snyfthistoria..
Haha, ja, de är väll bra att de oftast är sk. lyckotårar iaf haha :)



Idag, den 20e januari firar jag och älskling ett och ett halvt år!
och jag som aldrig trodde att ett distansförhållande skulle funka..
Det är 96.6km emellan oss, i BILVÄG. jag åker buss vilket blir ca 3h hemifrån mig
till honom, räknas de som distansförhållande?
Ja, för mig gör de de iaf :)
Oavsett så har det funkat, och de glädjer mig!
Okej, jag tänker inte skriva något kärleksbrev här, så jag får väll säga;
Jag älskar dig!
Och hade jag inte gjort de så hade jag inte gjort mig besväret att åka dem
96.6km + extra för bussvägen till dig utan de gör jag av en anledning!

Så, på lördag ska vi ha fin middag, och jag ska göra förrätten!
Hmmm.. tips på någon god och passande förrätt?

Jaja, har precis varit ute och gått, skönt!
Pappa säger att han ska baka sockerkaka, men jag tror inte han vet hur man gör
för äggen ligger kvar på diskbänken, orörda..
haha!
Vi hörs senare, puss! :)

(hittade ingen bra bild på oss eftesom jag inte sitter vid min data, så jag tar en som motsvarar, hehe)




Uppdatering- Pappa har börjat baka, väntar spänt på resultatet!




Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis till er två snygging!! :D Vi är här i helgen så nu kan ni knulla på diskbänken hur mycket ni vill! Haha åt ni en hel skål? jag åt halva mitt glas typ, spydde nästan efteråt..

2011-01-20 @ 15:55:40
URL: http://braandts.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback