Yeaaaaaah

Haha.. vilken materialist jag är..!
Om man nu kan säga så?
Fast.. de är klart man blir glad av att köpa saker,
Glädje för stunden iaf :)
Är lite trött fortfarande, näsan rinner, men friskare är jag!
Skönt de :)

(1,5h senare..)
kittlas kittlas kittlas i näsan nu!
Hehe glömde bort att jag satt och skrev inlägg, fastnade för annat (a)
Men åh nu måste jag byta snorpapper igen! Helt blött.
Fattar inte hur mycket snor en människa kan producera!?
Gör ju av med halva sherwood skogen pga. alla snorpapper jag använder,
myyyys!

Jaja, en ledig dag till.. skönt!
Då kanske jag hinner äta upp glassen som står och samlar på sig is i frysen,
har inte HUNNIT(!) äta den än..

Nej nu måste jag hämta nytt snorpapper! Puss


Tur att inte mitt snor e gult iaf................


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback