Camping på hög nivå.

Fullt upp! 

I onsdags så åkte vi och firade Inge som fyllde 60! Mysigt med god mat o trevligt sällskap :) 
Sen åkte jag och W vidare till hans mormor, satt där och fikade och åt mat,
bastade gjorde vi också, välbehövt! 

Dagen efter så åkte vi och hälsade på hans kusin, innan vi drog vidare till
stället där vi skulle campa.
Vi skulle gå på en stig ner till havet, men vi hittade den inte så vi fick ta oss igenom den snårigaste skog
jag nånsin sett, massa kärr och fullt av vatten överallt! 
Fästingar också för den delen..

Efter ca 30-40min så kom vi fram till havet, bara massa stenar, stenstrand!
Men vi fortsatte gå utåt med stranden, och kom fram till en jättefin sandstrand,
med en liten ö framför oss, där bestämde vi oss för att sätta upp tältet.

Och självklart så hittade vi stigen som vi egentligen skulle gått på,
tog ca 2min att komma fram till bilen..
Haha trött och hungrig William. 
Iaf, satte på grillen som aldrig verkade vilja sätta fart, men tillslut så vart
både kött och majskolvar brända!
Vi grillade, drack gott vin som W hade med sig, och kollade på den finaste himlen jag sett!
Och det var verkligen HELT öde!
De kallar jag camping på riktigt ;) 









Det började fint...


Ochd et blev finare..






Så vi hade de superfint på våran lilla sandstrand!
Och nu är vi tillbaka här hemma, kan säga att de va skönt att få duscha av sig efter
all våran skogsvandring :p
Vaknade av spöregn också, men de va mysigt!

PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback