MUmA!

Åt en supergod tårta igår, jag stod i flera timmar och försökte få
en fin marsipan rosett, men den ville absolut inte, och när jag väl fått den "fin",
så ramla den ihop när jag satte den på tårtan :(
Så jag gjorde en blomma och ett hjärta ist, hehe..

Ska ta mig ut på  en morgonpromenix snart, kanske gå ner till sjön och simma,
försökte få upp W också, men han ligger fortfarande och snarkar,
haha, så om han följer med ut eller inte blir morgonens fråga. 

Idag åker vi upp till mammas systers man som fyller 60år, så blir till att fira honom
och sen åker jag o W till hans mormor och sover där,
på torsdag så är planen att vi tar oss ut å hälsar på hans kusiner för att sedan tälta
på rullsand, MYS! 
Längesen jag tälta, fick panik-leta ett tält igår när jag såg att vårat hade möglat (BLÄ)
så nu har vi ett fräscht å nytt tält igen :)
SKÖNT!

Ne nu blir de frulle! 
Puss
OCH MAMMA FYLLER ÅR IDAG!
Grattis mamsen <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback