9.55km!

Kom hem från jobbet, trött, som vanligt, haha! 
Skulle dra ut på en löprunda, men kände direkt att jag absolut inte orkade,
och knäet gör fortfarande ont, så jag bestämde mig för att gå.
de blev 9.55km idag, kändes riktigt skönt att få komma ut!
Inte för att gå, för de gör jag hela dagarna iaf (haha) utan att få komma ut
i skogen, rensa lite tankar.

Så, det kändes skönt, hoppade direkt in i duschen efteråt,
man är ju lagom fresh efter jobbet, haha, så de kändes välbehövt.

Nu ska jag fixa lite lunch till imorrn, har ingen idé om vad jag ska äta,
så lite inspiration tack? 
Jaja, slänger nog ihop något, de blir nog bra som de blir,
våra jordgubbar har börjat mogna på tal om ingenting! 
Blir en gooood jordgubbstårta på midsommar! 

Peeeace out.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback