LEDIG! :)

Sömnen var inte lika bra inatt,
vaknade först kl 4, somna om, vakna kl 7 av päronen som gick upp,
somna om, vaknar nån timme senare av en katt som inte kan jama,
låter typ UUUÄÄÄÄHHH jätte högt och trots att jag hade öronproppar
(för att jag skulle kunna somna om när päronen åkte till jobbet) så hördes de igenom,
och jag kan inte somna om, för då har pappa såklart slagit på robotdammsugaren som låter,
ja ni vet ju själva hur en dammsugare låter.
sjukt jobbigt.

Haha, menmen, det är onsdag iaf! :) 
Synd att de är regn idag när alla tar studenten, menmen, den är här nu iaf!

Hörs! 
Puss
Jag vill äta jordgubbar....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback