Nu va de ett tag sen..

Hallå!
Nu va de ett tag sen jag slängde in nått här.
Har legat och stekt hela dagen, och badat!
Sen fick jag något ryck och insåg att de faktiskt är sista gången
vi är i västerås, så jag satte mig på bussen och gjorde mig pojkvän glad :)

Nu har vi precis vart på gymmet, hade sjukt ont i huvudet,
så körde bara lite ben sen gick jag hem och tog en resorb,
känns bättre nu :)

W är fortfarande kvar på gymmet och vi borde börja med maten..
Är dock inte alls hungrig, tog en äggmacka innan vi drog och den mättade mer än jag trodde..
Haha, jaja, hursomhelst så blir de köttfärsås å spaghetti till middag,
när vet jag inte, men blir blir de!
Hängde dedär ihop?

Aja, nu ska en svettig sussi hoppa in i duschen!
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback