Yeeees!

Det börjar ordna upp sig med klänningen nu, skönt!!
Hoppas den hinner bli klar tills på fredag! :D 

Har varit ute på en långpromis, skönt att rensa huvudet lite från
skolan och annat.
Nu är jag på bra humör igen (haha) och har fått i mig en supergod middag
med lite olika nyttigheter i. 
Längtar redan till frukosten då jag ska äta macka med skivad banan, kaviar och curry,
haha låter fortfarande lika äckligt..
Gott ska de bli iaf! :) 
Nu ska jag nog prova klänningen snart en sista gång, sen gå ner och sova,
blir en "lång" dag imorrn, sen är de fredag och då tar min älskling studenten! Wihoooo :) 

Puss

Bild från när vi va ute med båten i måndags. 

från min runda jag gick idag, så himla fint! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback