AJ AJ AJ!

När jag ätit middag igår så fick jag väldigt ont i halsen, och de kom jätte fort!
Fattade inte va e va, så jag gick och la mig, så precis när jag höll på att somna
river de till i halsen, och jag får vääääärldens halsbränna!
Kändes som om all min magsaft kom upp i halsen och fräte bort allt typ,
gjorde helt sjukt ont!
Så jag kunde knappt sova, och när jag vaknade på morgonen så
var halsen så tjock att jag inte kunde svälja.

bra dag att ha friskolekampen på när man ska stå å skrika halsen av sig
på alla matcher, GOOOD!
Nej inte ett dugg. men jag skrek ändå för kung och fosterland,
vet dock inte ifall de va så bra, för nu har jag väldigt ont igen.
Men de är konstigt, för jag känner mig inte alls sjuk för övrigt,
är pigg osv. men halsen spökar så jag vet inte vad.

Nä fy!
Så ingen träning för mig idag, de blir vila!
Jag som hade sett framemot en powerwalk :(
Nej de blir lugnt idag, har svenska nationella imorn, i redovisning, bra!
jag som knappt har någon röst, great!

jaja, nu ska jag ta lite mellis å sova i soffan så jag blir frisk!
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback