Årets första daimstrut!

Hihi, har ätit årets första pinnglass! 
Blev en daimstrut, dendär nya med päronsmak!
Den va..
GOD!
Riktigt smarrig om jag får säga det själv ;)
Kom hem och kollar i postlådan: WIHO ett paket!
Mina skor har alltså kommit :)
Jättefina, men liiite stora, men de ordnar sig nog ;)
Snygga iaf! 
Bild kommer snart.

har varit på studiebesök på vattenfall idag,
varmt.. äckligt.. rostigt.. och de luktar inge vidare..
så, de va väll kanske inte så superkul men intressant ändå :)
Nu ska jag snart ut å springa tror jag, blev inge gympass idag,
mimmi hade ont i halsen och jag hade ingen lust att träna själv idag,
speciellt inte på F&S.......... hehe.
Jaja, de blir en springtur!
Puss :)!

Kommentarer
Postat av: Visan

Vadå pinnglass, det var ju en strut ;)

Päron låter smaskigt! :)

2011-03-23 @ 09:50:28
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback