:)

Nu e jag nöjd och mätt!
Blev en stor och god portion tomatsoppa med keso, mmmmh!
De är så skönt att få i sig något när man gått hungrig sen 4 typ, haha!

Imorgon blir det dans, nämligen ZUMBA! eller, fuego som de heter på F&S,
men de är liksom same shit, diffrent name om ni förstår :)
Ska bli riktigt kul!
Ser framemot de :)
Sen blir de semla hos min fina syster Lovisa, pappa ska köpa testvinnarna, (såklart)
så de blir spännande att se om dom är lika goda som tidningarna utlovar ;)

nä de ska bli kul iaf, men kvällens "se framemot" är filmen jag ska glutta på,
The karate kid!
haha, jag har humor som en 12åring när de gäller filmer, så tror den kan
bli rätt kul ;)

Blir nog sista inlägget för idag, så jag säger godnatt nu :)
Börjar inte förrän 12.10 imorn, SKÖNT! :D

puss och godnatt! :)



Semlor för mig är lite såhära, dom ska verkligen inte vara för perfekta!
Utan gärna lite små skavanker här och där ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback